Przetargi
Zwiększenie produkcji energii ze źródeł odnawialnych na terenie Miasta Brzeziny.

Polska-Brzeziny: Słoneczne moduły fotoelektryczne
2019/S 197-477908
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
ul. Sienkiewicza 16
Brzeziny
95-060
Polska
Osoba do kontaktów: Katarzyna Korbień
Tel.: +48 468742224
E-mail: rgi@brzeziny.pl
Faks: +48 468742793
Kod NUTS: PL712
Adresy internetowe:
Główny adres: www.brzeziny.pl
Sekcja II: Przedmiot
Zwiększenie produkcji energii ze źródeł odnawialnych na terenie miasta Brzeziny.
Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej, a następnie na jej podstawie dostawa, montaż i uruchomienie:
— 149 szt. instalacji fotowoltaicznych,
— 79 szt. pomp ciepła powietrze woda typu monoblok,
o rozmiarze i lokalizacji wskazanej w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
Miasto Brzeziny
1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie dokumentacji projektowej a następnie na jej podstawie dostawa, montaż i uruchomienie:
— 149 szt. instalacji fotowoltaicznych,
— 79 szt. pomp ciepła powietrze woda typu monoblok
o rozmiarze i lokalizacji wskazanej w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
Zamawiający podkreśla, że teren miasta Brzeziny znajduje się częściowo w strefie konserwatorskiej. Wykonawca jest zobligowany do uzyskania opinii/uzgodnienia/decyzji właściwego konserwatora zabytków i wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wytycznymi konserwatora zabytków.
W ramach przedmiotu zamówienia należy w szczególności:
1) wykonać dokumentację projektową niezbędną do zrealizowania zadania inwestycyjnego w zakresie wynikającym z programu funkcjonalno-użytkowego oraz uzyskać wszelkie wymagane uzgodnienia i pozwolenia, w tym (jeśli będą wymagane obowiązującymi przepisami prawa) prawomocne pozwolenie na budowę lub dokonanie prawomocnego zgłoszenia wykonanych prac oraz pozwolenie na użytkowanie,
Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:
1. projekt budowlany obejmujący cały zakres realizowanego zadania – 3 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie edytowalnym i pdf. (płyta CD);
2. przedmiary robót budowlanych dla każdej branży – 1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej (płyta CD);
3. kosztorys inwestorski – 1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej (płyta CD);
4. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – 2 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej (płyta CD);
2) wykonać roboty budowlano-montażowe instalacji zgodnie z wymaganiami i pozostałymi informacjami opisanymi przez Zamawiającego oraz zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowym;
3) wykonać system monitorujący pracę instalacji PV;
4) uzyskać niezbędne decyzje administracyjne, uzgodnienia, opinie;
5) zapewnić obsługę geodezyjną - tyczenie i inwentaryzacja powykonawcza (jeśli będzie wymagana obowiązującymi przepisami prawa);
6) przeprowadzić szkolenie użytkowników obiektów z obsługi instalacji fotowoltaicznych oraz instalacji pomp ciepła, a także przekazanie użytkownikom obiektów w wersji papierowej instrukcji obsługi i eksploatacji zamontowanych urządzeń;
7) przeprowadzić rozruch technologiczny;
8) wykazać zakładany efekt ekologiczny;
9) wykonać bezpłatny przegląd techniczny wbudowanych instalacji fotowoltaicznych oraz wbudowanych instalacji pomp ciepła w okresie trwania gwarancji (przegląd powinien odbyć się nie wcześniej niż po roku od daty zakończenia budowy potwierdzonego odbiorem i nie później niż w okresie 4 lat od daty zakończenia budowy).
Zamówienie będzie wykonywane w 3 etapach.
Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:
— w zakresie wykonywania czynności bezpośrednio związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia czyli tzw. pracowników fizycznych,
— w zakresie montażu instalacji fotowoltaicznych,
— w zakresie montażu instalacji pomp ciepła.
Inwestycja realizowana jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IV Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV.1 Odnawialne źródła energii, Poddziałanie IV.1.1 Odnawialne źródła energii - ZIT dla projektu nr umowy UDA-RPLD.04.01.01-10-0001/18-00 pn. „Zwiększenie produkcji energii ze źródeł odnawialnych na terenie Miasta Brzeziny”.
1. Wysokość wadium
1) Zamawiający żąda wniesienia wadium.
2) Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych).
3) Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania procedury z art. 24 aa ustawy Pzp.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Zamawiający żąda przedstawienia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca wykaże, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 4 000 000,00 PLN (cztery miliony złotych).
Warunek 1
Wykażą się posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia wynikających z faktu wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali co najmniej:
— 1 zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej w zakresie wykonania instalacji fotowoltaicznych o wartości co najmniej 100 000,00 (sto tysięcy) PLN brutto dla każdej z inwestycji
oraz
— 1 zamówienie polegające na opracowaniu dokumentacji projektowej w zakresie wykonania instalacji pomp ciepła o wartości co najmniej 150 000,00 (sto pięćdziesiąt tysięcy) PLN brutto dla każdej z inwestycji
oraz
— 1 zamówienie polegające na dostawie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznych o wartości co najmniej 1 000 000,00 (jeden milion) PLN brutto
oraz
— 1 zamówienie polegające na dostawie wraz z montażem instalacji pomp ciepła o wartości co najmniej 2 000 000,00 (dwa miliony) PLN brutto.
Warunek 2
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie projektowania oraz kierowania robotami budowlanymi w specjalności:
— konstrukcyjno-budowlanej,
— instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
— instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej 1 osobę posiadającą wszystkie wymienione uprawnienia lub kilka osób posiadających 1 lub kilka z wymienionych uprawnień, osoby te łącznie powinny dysponować wszystkimi wymaganymi w specyfikacji uprawnieniami.
Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp zastrzega sobie prawo do zmiany treści umowy w przypadkach opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ (wzór umowy).
Sekcja IV: Procedura
W siedzibie Zamawiającego - sala konferencyjna, I piętro.
Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. Klucz publiczny niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny do Wykonawców na miniPortalu.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
1) Obligatoryjne przesłanki wykluczenia Wykonawcy określono w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 ustawy Pzp.
2) Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – przesłanka fakultatywna.
2. Uwaga:
W odniesieniu do Kryteriów kwalifikacji część IV dokumentu JEDZ – Wykonawca może ograniczyć się do wypełnienia wyłącznie sekcji α.
Tym samym, Wykonawca nie musi wypełniać żadnej z pozostałych sekcji części IV JEDZ: Kryteria kwalifikacji.
Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
Postępu 17a
Warszawa
02-676
Polska
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: http://uzp.gov.pl
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia: