Przetargi
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie nr 500004164-N-2018 z dnia 05-01-2018 r.
Miasto Brzeziny: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Brzezinach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Ekologiczna modernizacja źródeł ciepła w Brzezinach”.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Inwestycja realizowana jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IV Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałania IV.2.1 Termomodernizacja budynków – ZIT dla projektu nr umowy UDA-RPLD.04.02.01-10-0008/17-00 pn. Ekologiczna modernizacja źródeł ciepła w Brzezinach.
Nazwa projektu lub programu
Inwestycja realizowana jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IV Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałania IV.2.1 Termomodernizacja budynków – ZIT dla projektu nr umowy UDA-RPLD.04.02.01-10-0008/17-00 pn. Ekologiczna modernizacja źródeł ciepła w Brzezinach.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 604397-N-2017
Numer ogłoszenia: 604397-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500047557-N-2017
Numer ogłoszenia: 500047557-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Brzeziny, Krajowy numer identyfikacyjny 52419200000, ul. ul. Sienkiewicza 16, 95060 Brzeziny, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 468 742 224, e-mail rgi@brzeziny.pl, faks 468 742 793.
Adres strony internetowej (url): www.brzeziny.pl
Adres strony internetowej (url): www.brzeziny.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Brzezinach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Ekologiczna modernizacja źródeł ciepła w Brzezinach”.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): RI.271.18.2017
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
1. Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Brzezinach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Ekologiczna modernizacja źródeł ciepła w Brzezinach” według następującego podziału na części (zadania:) - Zadanie nr 1 - Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej – Szkoły Podstawowej nr 1 w Brzezinach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Ekologiczna modernizacja źródeł ciepła w Brzezinach”, zgodnie z zakresem robót wynikającym z przedmiaru robót, projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót będących załącznikami do niniejszej specyfikacji. Zakres przedmiotu zamówienia nie obejmuje demontażu instalacji towarzyszącej. Demontaż instalacji towarzyszącej został zlecony w ramach odrębnego postępowania z terminem wykonania do dnia 31.10.2017r. (W ramach demontażu instalacji towarzyszącej Wykonawca ma wykonać: demontaż komina stalowego wraz z betonowym czopuchem, demontaż zewnętrznego kanału wentylacyjnego oraz demontaż dwóch kotłów węglowych z osprzętem towarzyszącym w pomieszczeniu byłej kotłowni piwnic budynku Szkoły Podstawowej nr 1, ul. Moniuszki 21, 95-060 Brzeziny, działka o nr geod. 2724/2.). Roboty budowlane prowadzone będą na terenie i w obiekcie użytkowanym przez Szkołę Podstawową Nr 1 podczas czynnego obiektu szkolnego – stąd konieczność zachowania przez Wykonawcę robót szczególnych zasad bezpieczeństwa pracy podczas ich wykonywania. Prowadzone roboty nie mogą zakłócać normalnego bieżącego funkcjonowania Szkoły. Przewidywany termin rozpoczęcia robót: od dnia 23.06.2018r. Dopuszcza się wykonywanie prac przed dniem 23.06.2018r. po uzyskaniu zgody Zamawiającego oraz Użytkownika obiektu. Prowadzone roboty nie mogą zakłócać normalnego bieżącego funkcjonowania Szkoły. - Zadanie nr 2 - Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej – Przedszkola nr 3 w Brzezinach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Ekologiczna modernizacja źródeł ciepła w Brzezinach”, zgodnie z zakresem robót wynikającym z przedmiaru robót, projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót będących załącznikami do niniejszej specyfikacji. Roboty budowlane prowadzone będą na terenie i w obiekcie użytkowanym przez Przedszkole Nr 3 podczas czynnego obiektu – stąd konieczność zachowania przez Wykonawcę robót szczególnych zasad bezpieczeństwa pracy podczas ich wykonywania. Prowadzone roboty nie mogą zakłócać normalnego bieżącego funkcjonowania Przedszkola. Przewidywany termin rozpoczęcia robót: od dnia 23.06.2018r. Dopuszcza się wykonywanie prac przed dniem 23.06.2018r. po uzyskaniu zgody Zamawiającego oraz Użytkownika obiektu. Prowadzone roboty nie mogą zakłócać normalnego bieżącego funkcjonowania Przedszkola. - Zadanie nr 3 - Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej – Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzezinach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Ekologiczna modernizacja źródeł ciepła w Brzezinach”, zgodnie z zakresem robót wynikającym z przedmiaru robót, projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót będących załącznikami do niniejszej specyfikacji. Uwaga: Uchwałą Rady Miasta Brzeziny nr XXXVI/239/2017 z dnia 23 marca 2017r. Gimnazjum im. Władysława Stanisława Reymonta w Brzezinach zostało przekształcone w ośmioletnia szkołę podstawową. Obecna nazwa szkoły: Szkoła Podstawowa nr 3 im. Władysława Stanisława Reymonta w Brzezinach. Dokumentacja projektowa została sporządzona przed przekształceniem Gimnazjum w Szkołę Podstawową w związku z czym w dokumentacji widnieje wcześniejsza nazwa placówki. Roboty budowlane prowadzone będą na terenie i w obiekcie użytkowanym przez Szkołę Podstawową nr 3 podczas czynnego obiektu szkolnego – stąd konieczność zachowania przez Wykonawcę robót szczególnych zasad bezpieczeństwa pracy podczas ich wykonywania. Prowadzone roboty nie mogą zakłócać funkcjonowania normalnego bieżącego Szkoły. Przewidywany termin rozpoczęcia robót: od dnia 23.06.2018r. Dopuszcza się wykonywanie prac przed dniem 23.06.2018r. po uzyskaniu zgody Zamawiającego oraz Użytkownika obiektu. Prowadzone roboty nie mogą zakłócać normalnego bieżącego funkcjonowania Szkoły.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45261410-1, 45261210-9, 45261320-3, 45262520-2, 45421000-4, 45410000-4, 45324000-4, 45442100-8, 45111000-8, 45321000-3, 45432120-1, 45312310-3, 45331100-7, 45332200-5, 45262100-2, 45111300-1, 45431000-7, 45310000-3, 45332300-6, 45331210-1, 45421131-1, 45261000-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie nr 1 - Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej – Szkoły Podstawowej nr 1 w Brzezinach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Ekologiczna modernizacja źródeł ciepła w Brzezinach”
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 1083430.50
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: ECO TEAM Sp. z o. o. Sp. k.
Email wykonawcy: biuro@eco-team.net Adres pocztowy: ul. Poselska 30 Kod pocztowy: 42-200 Miejscowość: Częstochowa Kraj/woj.: śląskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1115610.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 1115610.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1124550.56 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: Zgodnie ze SIWZ Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzający zawrzeć umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedłożenia w terminie 14 dni przed planowanym zawarcie umowy Zamawiającemu projektu tej umowy.
|
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: - Zadanie nr 2 - Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej – Przedszkola nr 3 w Brzezinach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Ekologiczna modernizacja źródeł ciepła w Brzezinach”.
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 872668.24
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM tak
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. SOCHBUD s.c. Grzeszczak Oktawian, Nowicki Krystian
Email wykonawcy: sochbud@sochbud.pl Adres pocztowy: ul. Polna 7 Kod pocztowy: 96-500 Miejscowość: Sochaczew Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1125677.05
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 1125677.05 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1125677.05 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zadanie nr 3 - Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej – Szkoły Podstawowej nr 3 w Brzezinach w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Ekologiczna modernizacja źródeł ciepła w Brzezinach”.
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 1480464.59
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM tak
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. SOCHBUD s. c. Grzeszczak Oktawian, Nowicki Krystian
Email wykonawcy: sochbud@sochbud.pl Adres pocztowy: ul. Polna 7 Kod pocztowy: 96-500 Miejscowość: Sochaczew Kraj/woj.: mazowieckie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1787321.23
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 1787321.23 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1787321.23 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.