Przetargi
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Ogłoszenie nr 510557082-N-2020 z dnia 29.12.2020 r.
Miasto Brzeziny: Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie miasta Brzeziny.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 607556-N-2020
Numer ogłoszenia: 607556-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540229527-N-2020
Numer ogłoszenia: 540229527-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Brzeziny, Krajowy numer identyfikacyjny 52419200000000, ul. ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 468 742 224, e-mail rgi@brzeziny.pl, faks 468 742 793.
Adres strony internetowej (url): www.brzeziny.pl
Adres strony internetowej (url): www.brzeziny.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie miasta Brzeziny.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): RI.271.27.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Przedmiotem zamówienia jest wymiana oświetlenia ulicznego na terenie miasta Brzeziny. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: - Wymianę wszystkich obecnych opraw ze źródłami sodowymi na oprawy ledowe przy jednoczesnym spełnieniem wymagań jakościowych oświetlenia wynikających z klasy drogi i normy oświetlenia dla ulic: dotyczy to 1019 słupów oświetlenia ulicznego. - Uzupełnienie opraw na słupach w sytuacji, gdy obsadzony był co drugi słup sieci napowietrznej. Dotyczy to 85 słupów na ulicach miasta. - Wymianę 197 wysięgników rurowych na nowe w sytuacji, gdy są wadliwe technicznie lub wymagany jest dłuższy wysięgnik, ze względu na wymaganie oświetleniowe. - Wymianę 6 latarń na słupach stalowych na nowe /ze względu na stan techniczny słupów/.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 31520000-7
Dodatkowe kody CPV: 45316110-9, 45310000-3, 45316100-6, 45311100-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/12/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 910424.96
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta pln Liczba otrzymanych ofert: 8
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 8 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: SP-INSTAL Sebastian Przepiórski
Email wykonawcy: sp-instal@o2.pl Adres pocztowy: ul. Długa 6/5 Kod pocztowy: 95-100 Miejscowość: Zgierz Kraj/woj.: łódzkie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 876990.00
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 876990.00 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1122067.50 Waluta: pln Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.