Ogłoszenia i komunikaty
Zapytanie ofertowe

ZAPYTANIE OFERTOWE
Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
Wykonanie węzła cieplnego c.o. do budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Brzezinach, przy ul. Moniuszki 21 dla zadania inwestycyjnego pn.: „Ekologiczna modernizacja źródeł ciepła w Brzezinach”.
Inwestycja realizowana jest w ramach projektu: Ekologiczna modernizacja źródeł ciepła w Brzezinach ujętego w wykazie projektów podstawowych w Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych i przewidzianego do dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020.
1. Przedmiot zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie węzła c.o. do budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 w Brzezinach, przy ul. Moniuszki 21 (dostawa i montaż wraz z uruchomieniem).
Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z:
a) posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową (załącznik Nr 3),
b) Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (załącznik Nr 4),
c) przedmiarem robót (załącznik Nr 5),
d) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa,
e) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących norm i aprobat technicznych,
f) zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej.
2. Warunki udzielenia zamówienia:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania i dostawy węzłów cieplnych udokumentowaną wykazem prac o podobnym charakterze w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, o wartości co najmniej 70 000,00 (siedemdziesiąt tysięcy) zł brutto dla każdej z inwestycji – wykaz należy sporządzić zgodnie z załącznikiem nr 2.
Wykonawca dołączy także dowody potwierdzające, czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.
3. Wykonawca ponadto będzie zobowiązany do:
a) zorganizowania i zabezpieczenia terenu robót;
b) w przypadku wystąpienia takiej konieczności, zapewnienia pracy w godzinach popołudniowych, w sobotę, niedziele i święta;
c) oznaczenia na własny koszt i zabezpieczenia miejsca wykonywania robót – zgodnie z obowiązującymi w tej materii przepisami prawa.
4. Materiały niezbędne do wykonania przedmiotu umowy zapewni Wykonawca.
5. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy przestrzegać obowiązujących przepisów prawa budowlanego, przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów przeciwpożarowych a także innych przepisów związanych z przedmiotem zamówienia.
6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca uporządkuje teren robót po ich zakończeniu.
8.Wykonawca poniesie koszty naprawy zniszczeń, których dopuścił się podczas wykonywania robót.
9. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego. Wykonawca uwzględni w swojej ofercie wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego postępowania bez podania przyczyny.
Kryterium oceny ofert:
cena 100 %
Termin wykonania zamówienia:
do 22 grudnia 2016r.
Warunki gwarancji:
Warunkiem koniecznym jest udzielenie przez Wykonawcę minimum 36 miesięcznej gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot umowy oraz minimum 36 miesięcznej rękojmi. Termin gwarancji i rękojmi liczony będzie od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy
Termin płatności wystawionej faktury:
do 14 dni od daty złożenia nie później jednak niż do 31 grudnia 2016r.
Termin złożenia oferty:
2 listopada 2016r.
Miejsce i sposób składania ofert:
W formie pisemnej na adres Urzędu Miasta Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, 95-060 Brzeziny.
Wykonawca dołączy do oferty kosztorys sporządzony zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 5). Zamawiający podkreśla jednak, że sporządzony przez Wykonawcę kosztorys będzie miał charakter informacyjny. Powyższe nie zmienia faktu, iż wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ma charakter wynagrodzenia ryczałtowego.
Dokumenty i oświadczenia jakie oferent musi złożyć w postępowaniu:
- wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1,
- wykaz wykonanych robót zgodnie z załącznikiem nr 2.
Dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Osobą upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia jest Mirosława Terka tel. 46 874 22 24 wew. 312.
Wykaz załączników:
1) załącznik nr 1 - formularz ofertowy,
2) załącznik nr 2 - wykaz wykonanych robót,
3) załącznik nr 3 - dokumentacja projektowa,
4) załącznik nr 4 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
5) załącznik nr 5 - przedmiar robót.