Ogłoszenia i komunikaty
Zapytanie ofertowe

Zwracamy się z prośbą o przedstawienie swojej oferty na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru podczas realizacji zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej Nr 121211E – ul. Dąbrowskiego w Brzezinach”.
Termin realizacji zamówienia: do zakończenia prac związanych z realizacją w/w zadania
Kryterium oceny ofert: – cena 100%
inne: - brak
Inne istotne warunki zamówienia przyszłej umowy, a w szczególności warunki zapłaty:
1. Cena zawarta w ofercie powinna obejmować realizację całego zamówienia.
2. Przedmiot umowy z Wykonawcą zgodny z siwz umieszczonym na stronie internetowej Miasta Brzeziny www.brzeziny.pl. (data ogłoszenia 05.09.2016r.).
3. Wynagrodzenie będzie płatne przelewem na konto Inspektora Nadzoru po odbiorze robót, będących przedmiotem umowy z Wykonawcą, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, w terminie do 30 dni od daty dostarczenia jej Zamawiającemu, nie później jednak niż do 31 grudnia 2016r.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia przedmiotowego postępowania bez podania przyczyny.
Ofertę prosimy przesłać pocztą (Urząd Miasta 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16), faxem (46/ 874-27-93) lub pocztą elektroniczną (miroslawa.terka@brzeziny.pl) w terminie do dnia 28.09.2016r. do godź.10.00.
Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień oraz dokument potwierdzający przynależność do branżowej izby.
pełna treść zapytania