Ogłoszenia i komunikaty
Zapytanie ofertowe

Zwracam się z prośbą o przedstawienie swojej oferty cenowej na poniżej opisany przedmiot zamówienia:
Wykonanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej na zadanie pn.: „Przebudowa drogi gminnej Nr 121211E – ul. Dąbrowskiego w Brzezinach ”.
Zakres robót: budowa chodnika wraz ze zjazdami na odcinku od ul. Polnej do ulicy Sienkiewicza (zachodnia strona drogi, długość ok. 310 mb).
W ramach przedmiotu zamówienia należy:
1) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego wraz ze wszystkimi niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami wynikającymi ze specyfiki i zakresu opracowania, przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129) oraz kosztorysu inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa z obowiązującymi przepisami, w tym rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz.1389).
Ilość egzemplarzy poszczególnych opracowań zostanie dookreślona w umowie,
2) uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii koniecznych do dokonania zgłoszenia robót budowlanych/pozwolenia na budowę,
3) przygotowanie wniosku zgłoszenia wykonywania robót budowlanych/pozwolenia na budowę.
W projektach należy uwzględnić ustalenia określone w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Miasta Brzeziny.
Termin realizacji zamówienia: do 31 lipca 2016r..
Kryterium oceny ofert:
- cena 100%
- inne ......................................................%
Inne istotne warunki zamówienia przyszłej umowy, a w szczególności warunki zapłaty:
1. Cena zawarta w ofercie powinna obejmować realizację całego zamówienia.
2. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem, na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy po odbiorze przedmiotu umowy bez zastrzeżeń, na podstawie prawidłowo wystawionej faktury, w terminie do 21 dni od daty dostarczenia jej Zamawiającemu.
Ofertę prosimy przesłać pocztą (Urząd Miasta Brzeziny, 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16, pok. 110), faxem (46 874 27 93) lub pocztą elektroniczną (gp@brzeziny.pl) w terminie do dnia 09.06.2016r. do godz. 10.00.